Meer resultaten voor notelaer bornem

notelaer bornem
Paviljoen De Notelaer Toerisme Klein-Brabant Scheldeland.
Je herkent het misschien beter als Villa Vorlat uit de tv-serie Stille Waters. De Notelaer heeft een uitgebreid jaarprogramma met o.a. tentoonstellingen, wandelingen en concerten. Probeer zeker eens een stukje Notelaeretaart op basis van cacao, kaneel en nootjes. Een absolute aanrader! 2880 Hingene Bornem.
hergroeperen kredieten
De Notelaer Toerisme Scheldeland.
Hotel De Notelaer ligt in het pittoreske Bornem, in het hartje van de driehoek Brussel, Antwerpen en Gent. Je verblijft in een honderd jaar oude herberg, gelegen bij het station. Eind 2011 onderging De Notelaer nogmaals een metamorfose en werd volledig verbouwd tot een trendy viersterrenhotel met unieke Restorie en stijlvol ingerichte kamers.
matras
Restaurant De Notelaer.
Salade gerookte eendeborst/ appelvinaigrette. Dit zijn enkele voorbeelden van wat u kan verwachten. Deze gerechten kunnen wisselen met de seizoenen. Vanaf 12 personen. 25pp incl btw en materiaal. 32pp incl btw, drank en materiaal. Broccolisoep/ kruidenkaas 2. Wortelsoep/cocos/ koriander 2. Bruchetta al pomodoro 3. Gambas à la plancha 5. Wok van scampi of kip 5. Paëlla Royal kip, gamba, mosselen, vis 8. Deze prijzen zijn steeds excl personeel. Flyer Traiteur Het hele jaar door. Traiteur dienst het hele jaar door! Menu Notelaer 30pp.
groepsaccommodatie brabant
Hotel Secundo en Hotel De Notelaer in Bornem BE, cadeaubon Fiets en Wandelweekend, 3 dagen Bongo.
Deze cadeaubon is op voorraad en is geldig tot 24 maanden na aankoop. In de landelijke gemeente Bornem, de parel van Klein-Brabant, vind je Hotel Secundo en Hotel De Notelaer. Gelegen tussen de Schelde en de Rupel, een uniek natuurgebied, is Bornem de ideale uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten.
iPower
De Notelaer Hingene Bornem Openingsuren Notelaerdreef 2.
Top 10 winkels altijd open. Openingsuren De Notelaer Hingene Bornem. De Notelaer in Hingene Bornem is momenteel gesloten. De Notelaer Hingene Bornem. 2880 Hingene Bornem Tel: 03 889 69 20. Deze week: 21 jan. Volgende week: 28 jan. Maandag 21 januari 28 januari.
Marketing producten
Kamperen in de bomen van De Notelaer Bornem Het Nieuwsblad.
Vorige afbeelding 1 / 2 Volgende afbeelding. Bornem Wie dat wil kan deze zomer overnachten in een van de vier kampeerpitten die worden opgehangen in bomen aan het paviljoen De Notelaer in Hingene. Binnenkort wordt de overeenkomst getekend waarbij het beheer van het voormalige jachtpaviljoen en het domein De Notelaer wordt overgenomen door de vzw Kempens Landschap.
fenetre-aix.fr
Hotel De Notelaer en Hotel Secundo in Bornem BE, cadeaubon Gastronomisch Weekend, 3 dagen Bongo.
Voor 2 personen. Relax Hotel Pip Margraff in Sankt-Vith BE. Relax Hotel Pip Margraff in Sankt-Vith BE. Voor 2 personen. Hotel De Notelaer en Hotel Secundo in Bornem BE. Hotel De Notelaer en Hotel Secundo in Bornem BE. Voor 2 personen.
installateur
Biestro H-eat Bornem Eten en drinken met H-eat twist.
Was de stuwende kracht achter Hotel De Notelaer in Bornem, samen met Koen. Houdt van het leven. Zorgt ook voor de gekende Tertia beleving, het catering-zusje van H-eat. Age before beauty. MAAK KENNIS MET KOEN. Culinaire rots in de branding.
leningen simulatie
Quality Time Hotel Restaurant Bornem, Antwerpen De Notelaer.
De Notelaer, Stationsplein 2 B-2880 Bornem. BEKIJK ALE EVENEMENTEN. Hoogwaardige keuken, zeer spontane en vriendelijke bediening Het was tijd om eens tijd te maken voor ons 2. Kinderen bij hun tante, en dus samen met mijn vrouw genoten van het gastronomisch menu. Het was voor ons de eerste keer in de Notelaer, en hebben absoluut geen spijt van onze keuze.
Benz
Groot Wandelboek Vlaanderen L. Vanneste Google Boeken.
100 m verderop aardepad aardeweg aardeweg links afbuigt afslag akkers Albertkanaal antitankgracht asfalt asfaltweg beboste beek betonweg bevindt bocht naar links bocht naar rechts bomen Bornem bossen bosweg buggy's' en rolstoelen buigt centrum deelgemeente dijk dreef eeuw einde enkele ETEN DRINKEN ga je rechts gaat gehucht geopend gesloten goed graspad grind grindweg Grobbendonk Grote Nete grote weg haakse bocht heide hoeve huisnummer infobord kanaal kapel kasseiweg kasteel Kasterlee Kempens kerk kies klaphek Kleine Nete klim km Q kruispunt landschap langs de bosrand leidt maken Meerhout mooi neem je links neem je rechts oever opnieuw Oud-Rekem Oud-Turnhout overzijde parkeerterrein parkeren polder Praktisch afstand rechtdoor Restaurant richting rolstoelen Ruisbroek Rupel s-Gravenwezel Schelde schuinlinks schuinrechts sla je links sla je rechts splitsing steek steekt steile T-sprong tegelpad Toerisme traject uitzicht vallei vanaf verder verderop bereik verderop neem verlaten bij afrit vertrekplaats vijver wandeling weiden weilanden weldra Wulveringem Zoutleeuw Zwalm.